2012-05-05
 18:41:30

Stressigt

För en gångs skull kan jag just nu sitta och bara ta det lugnt en liten stund. Ska strax slänga in potatisgratängen i ugnen och så måste jag skära sallad. Sånt som är min uppgift medan männen grillar. Ikväll ska vi kika hockey och bara ta de lugnt. Somna i soffan innan tio, gå med hunden och sen gå och lägga sig vid elva. Så brukar det bli när jag är såhär otroligt trött.
Idag har vi städat, skönt att ha de gjort. Dock så fick jag ont i min vänster arm, armen som jag tidigare haft proppar i. Men den är i alla fall inte blå och svullen och det onda har börjat gå över så det är nog lugnt!
Nu måste jag skära sallad.
Hoppas ni får en bra lördagkväll!


mamma

GRATTIS!!!!!!!

På eran dag <3 7 år



Puss o Kram från mammi o pappi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: