2012-11-21
 11:25:40

Dagen före

Jag har varit inne på hematologen för att kolla upp så det inte är mr Hodgkin som spöker i min kropp. Men dte verkar inte som de. Förra veckan var snabbsänkan förhöjd, men denna veckan var den nere normalt igen. Och jag har slutat att svettas om nätterna. Huvudvärken har också börjat ge med sig så allting känns bra på den biten. 
 
Men jag är tom. Tom inombords. Har inte lust med någonting och jag får nästan ingenting gjort. Behöver plugga men jag läser och sen vet jag inte vad jag har läst.Känns helt meningslöst. På måndag är det dags att ta tag i allting igen. Försöka återgå till det normala. Hitta tillbaka till vardagen. Denna veckan får det bli som det blir med allting. Imorgon har vi begravning. Kommer bli en otroligt tuff dag... Fina farfar ♥ 


Caroline

Hej Therese. Hur går det....du har väl inte fått tillbaka helvetet ?:(

Svar: Hej! Det är bara bra med mig. Nej, det har som tur väl var inte kommit tillbaka. Blev bara så nojig när jag inte mådde bra på ett par veckor. Men nu är det bättre igen, så det är skönt! Hoppas det är bra med dig också!
Therese Karlsson



PUBLICERAT: 2012-12-10, 09:35:49 | URL: http://milosmamma.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: