2015-09-26
 07:35:35

Händelserikt år

Tiden går så fort, speciellt när man har roligt! Detta har varit ett händelserikt år! I november förra året gick Christian ner på knä så i maj gifte vi oss. Det var mycket planering inför den stora dagen men herregud vad roligt! Dagen blev riktigt lyckad och vilken fest det blev på kvällen! Jag hade så otroligt roligt! Numer titulerar jag mig som fri Ahlqvist :) 

Efter bröllopet så bestämde vi oss för att jag skulle sluta med mina minipiller. Vi tänkte att det säkert tar ett tag innan jag blir gravid med tanke på vad läkaren sa förra året. Så vi kände ingen press utan det får ta den tid det tar. Men poff, inte ens en vecka tog det sen var jag gravid. Så i februari nästa år ska vi bli tre. Så häftigt!!! 

För någon vecka sedan var jag på återbesök på hematologen. Alla prover såg bra ut och jag mår ju prima, så det är också riktigt härligt! En kontroll kvar om ett år, sen lämnar jag all fantastisk personal helt på hematologen och dagvården! Jag säger bara fuck cancer! Nu får du ge fan i mig, min familj och alla runt omkring oss, vi har haft tillräckligt med kontakt med dig! 

Så som ni förstår rullar allt på och jag svävar på moln emellanåt. 
Kärlek! 
Therese Ahlqvist




Kerstin

GRATTIS ! på alla sätt och vis. Vad glad jag blir, för dig och er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: