2013-01-25
 08:36:07

2013

Nu var det längesen jag skrev. 
 
Vi hade en fin begravning för farfar. Tuff men ändå fin. 
 
 
Barnbarnens blomma! 
 
 
December rullade på och jag fyllde år. Ett år äldre. Är glad för varje födelsedag jag får fira. Tacksam för livet. 
Det gick fort till jul också. Firade hos mamma och pappa dagen innan julafton, hos Christians mamma på julafton och hos Christian farmor och farfar på annan dagen. Har även hunnit med att träffa lite övrig släkt som vi inte brukar träffa just under juldagarna. 
 
 
Finaste mamma och pappa ♥
 
2013 firade vi in med kompisarna. God mat, vin, spel och massvis med skratt! Älskade, vad jag är glad att jag har er. Finare vänner finns inte! 
 
Har nu skickat in bilder på mina ärr och fått ut en slant för dem, försäkringbolaget ansåg att de är vanprydande och det kan jag hålla med om. Ärret på halsen tänker jag inte på. Men det på bröstet ser jag varje dag. Påminns varje dag om vilken resa jag varit med om. 
 
 
 
Det syns inte riktigt på denna bilden hur blodkärlen runt ärret går. men de är mycket tydligare på denna sidan än på den andra där inte porten har suttit.  de är stora och man ser dem långt ut på axeln. fruktansvärt fult, både blodkärlen och ärret. Men jag kan med stolthet berätta varför. Varför jag har ett fult ärr! 
 
Men jag mår bra. Det är ju det som är det viktiga. 
Har klarat sista tentan i geografin och nu kan jag lägga det bakom mig. Nu har vi börjat med en ny kurs, Natur och Teknik är det vi ska läsa hela våren. Helt okej kurs än så länge! 
 
Sommarbetet är till 99% fixat. Pratade med chefen igår och jag ska ner och träffa henne idag. Blir på samma ställe som i sommras. 
 
Träningen är i full gång. Älskar att gå ner till Medley köra slut på hela mig och sedan sakta lunka hemåt igen innan jag får duscha och sedan ta det lite lugnt. Promenaderna med hunden är bland det skönaste som finns (dock inte idag när det -20 ute, blir lite väääl kallt om ansiktet, fast annars var det ju skönt ändå ioförsej).
 
Livet rullar som sagt på. Skola-Gå med hunden-Träna-Äta-Sova, där har ni min vardag! Hade ibland behövt lite extra tid för att umgås, träffa familj och vänner mer. Imorgon ska jag iallafall åka upp till mamma, pappa och farmor en stund och sen blir det att träffa ett par kompisar på kvällen. Kommer nog bli en ruskigt bra dag! 
 
Nu är det dags för lite plugg innan jag ska göra mig iordning för att träffa chefen.
 
Ha en trevlig helg! 
 
 


Caroline

Skönt att se att allt är bra!!!:) Undrar hur mycket du fick för dina ärr? Jag ska snart skicka in bilder. Om du inte vill skriva belopp här får du gärna skriva på min mail : [email protected]. Om du överhuvudtaget vill dela med dig :)



PUBLICERAT: 2013-02-17, 20:25:59 | URL: http://milosmamma.wordpress.com
Anonym

OJ, vad det var länge sedan du skrev!!

Puss o Kram, mamma

Svar: Ja det var det visst. Har inte ens varit inne och sett denna kommentaren förrän nu. Men det betyder ju att allt är bra eftersom bloggen handlar om cancern!
Therese Karlsson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: