2013-08-06
 15:33:59

Kontroll

Igår hade jag årets första kontroll. Hade blivit något fel för jag har inte varit där sen i november men igår var det som sagt dags. På förmiddagen tog jag prover och på eftermiddagen träffade jag läkaren. Alla prover såg bra ut och jag mår prima, så fanns inget att reagera på! Skönt!

Min sommar rullar på, den har bestått av jobb och jobbar tre veckor till nu sen ska jag vara ledig i en vecka innan skolan börjar igen. Då är det sista terminen på utbildningen och sen ska även lilla jag ut i arbetslivet. spännande! Christian tog examen i juni och har börjat jobba, är en stolt flickvän!!

Tränar gör jag också, lite dåligt med det nu på sommaren men ska försöka få in det mer i mina rutiner nu! Sen jag slutade med behandlingen har jag ändrat kroppsform och gått ner en massa (ca 14 kg) i vikt. Vikten bryr jag mig inte så mycket om egentligen, mest för att hålla koll så man inte går upp eller ner för mycket vid vissa tillfällen eller så utan håller sig stabilt. Vad fäller kroppsformen är jag ännu inte nöjd, men de kanske även jag kan bli så småningom. Mest jobb är det ju med magen, den blir uppblåst efter måltiden och på kvällen och jag har inte kommit underfund med varför, känns också som att jag får en kniv strax under revbenen när jag springer. Och nej det är inte håll, känns som det först och sen blir det mer en krampkänsla, ibland hjälper det att springa fortare men mina ben ska ju hinna med också, haha. Tror dock att allt med magen har med stressen på jobbet att göra, så vi får väl se om det lugnat ner sig nu när allt där återgår till det normala.

Nu ska jag städa av här hemma sen ska och min älskade ner och spela tennis, hoppas han är förberedd på en förlust!

Ha det bra!
/T



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: