2012-10-11
 07:27:00

2 veckor och 1 år

Imorgon är det två veckor och ett år sedan jag gjorde min sista behandling, galet skönt! Det firade vi med mat hemma hos mamma och pappa. Vi var samlade alla sex och det var riktigt kul! om fyra år blir jag friskförklarad. Woho! Tiden springer iväg och njuter av livet, när jag inte tenapluggar såklart! 
 
Hade tenta i geografi för någon vecka sedan. 1,5 poäng från godkänt, hur irriterande är det inte då? Så nu är det omtenta på lördag. Varit hemma sen i tisdags och pluggat. Denna gången måste den sitta, annars blir jag tokig. I alla fall så är det bara att börja plugga på nästa direkt när jag skrivit denna, nästa tenta är nämligen den 22, så det är inte så långt dit! 
 
Tiden på dygnet när jag inte pluggar så sover, äter eller tränar jag. Just nu har träningsnarkomanen i mig kommit fram, älskar att gå och träna och komma hem helt slut! känslan att känna att jag gjort någon som kört slut på kroppen och att jag får tänka på något annat än geografi är underbar! Igår när jag hade varit på ett gruppass så var jag en stund på löpbandet, kom då på vad kära syster sa för ett par veckor sedan till mig, det var i stil med:  "Det bästa med att inte träna med dig längre, Therese, det är att man inte behöver ha panik för att du har bättre kondis än mig". Hahahah, söta Sofie, jag har aldrig haft bättre kondis än dig! 
 
Nu är klockan 20 över 7, både jag och Signe har ätit och nu ska jag plugga en stund innan vi ska ta morgonpromenaden. Ha en bra dag! 
 
 
Bjuder på några bilder från bröllopet i Augusti.

 
 
 


mamma

Söta Therese!
Plugga lugnt!


Kerstin

Det är sååå skönt när behandlingstiden är över !!!

Lycka till på omtentan!!

Louise skrev B på Strategisk kommunikation, på 20 års dagen - vi hade mycket att fira förra helgen!...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: