2012-05-13
 15:23:07

Söndag

Vad tiden går fort! Känns som att jag bara sover, äter, tränar och pluggar. Hann i alla fall ha tjejmiddag i fredags. Lika trevligt som vanligt och jag tycker det är så roligt när vi kan ses allihopa!
Jag mår i alla fall ganska så bra, är trött men vi har så mycket i skolan nu så det är nog därför. Imorgon är det bara en vecka till vårat fördjupnigsarbete ska redovisas så denna veckan som kommer blir det full fart!
Ligger i med träningen också så mycket jag hinner för att de där kilona ska bort. Men de står ganska så still faktiskt. Så vi får väl se när jag når mitt mål.
Förresten så reagerar jag inte lika mycket på laktos längre. Funderar på att börja övergå lite till vanliga produkter igen för att se om det funkar. Kanske har växt ifrån de där? Kan man de? Man kan ju i alla fall prova när man bara ska vara hemma själva och sådär.
Signe är för rolig hon, i fredags fick hon en tennisboll och hon älskar bollar. Men nu håller hon på att skicka in den under soffan och tv-bänken hela tiden och där kommer ju inte hon åt den, så då måste vi hjälpa henne, och gör vi inte det så sitter hon och kollar på oss och gnyr. Jag tror att hon rullar in bollen där under för att hon ska få uppmärksamhet, det är så himla synd om henne, ingen som bryr sig....
Nu ska vi snart ut och springa en runda och sen ska vi hem till mamma och pappa och äta mat, tror nog allt att jag ska färga min hemska utväxt också.
Ha en bra söndagkväll!
Puss o kram!


André

HAHAHA farbor andré fixar bollar! :D



PUBLICERAT: 2012-05-15, 01:40:31 | URL: http://http://fredrikssonandre.blogg.se/?tmp=15002951

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: