2012-05-02
 15:47:00

Plugga

Hej på er!
Hoppas allt är bra med er!
Här är allting fint. Mycket att göra så därför jag inte skrivit på länge. Tentan förra veckan känns inte speciellt bra, men det gör det ju aldrig, så det är bara att hålla tummarna för att det gick som det skulle. Idag håller jag på med en grej som ska skickas in på fredag och sen ska vi kommentera varandras arbeten, så det ska jag försöka fixa i helgen. Och imorgon så ska vi sätta igång med vårat fördjupningsarbete, ämnet är Vatten och dess tillgångar. Vi ska göra en jämförelse mellan Sverige och Kenya. Och så har vi grejer som ska förberedas inför nästa vecka så här rullar tiden fort som bara den, man hinner knappt med!
Helgen har varit helt okej, massa kalas och så fest i måndags. Tack för i helgen alla inblandade, har varit jättetrevligt!
Nu ska jag försöka skriva lite till och sen ska jag och Christian masa oss ut på en joggingtur när han kommer från skolan!
Ha en bra kväll!
Puss o kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: