2012-05-07
 19:44:04

Härligt

Har såååån fruktansvärd träningsvärk i röven. Var och tränade med Frida igår så vi tränade rumpan så idag har jag ont! Och tidigare ikväll tänkte jag att jag skulle springa bort träningsvärken när jag gjorde mitt konditionstest som jag gör varje månad. Men ack vad fel jag hade, nu är det ännu värre. Men känns härligt i alla fall!
Det som är ännu härligare än att ha träningsvärk är att jag idag har fått resultatet på tentan vi hade för några veckor sedan, GODKÄND, så jävla bra! 15/18 poäng! På torsdag när jag åker från skolan har jag fått tentan med mig hem också, så då får jag väl rama in den och hänga den över sängen.
Men det har jag inte tid att glädjas för länge över. Idag har vi nämligen satt igång med grupparbetet så nu har jag minsann att göra. Borde nog ta och skriva där istället för här!
Ha en bra kväll!
Puss o kram!


mamma

HÄRLIGT mitt hjärta!

Jag visste att du skulle bli godkänd =0)

Skönt att du är igång med träningen, fast värken är ju mindre kul!



Puss o Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: