2012-06-27
 12:42:16

Onsdag

Guud vad trött jag är idag. Startade dagen med ett jobbpass, 6-9.15 och sen stack jag och tränade direkt. Väl hemma har jag duschat och sen somnade jag på soffan en stund. Nu har jag precis svalt maten och ska diska. Och efter det måste jag gå en sväng med Signe och sen blir det jobb igen, 14.45-21.30. Även imorgon jobbar jag samma tider så kommer vara supertrött då också. Men om allt går som det ska får jag vara ledig fredag, lördag och söndag för att sedan gå på en vecka med väldigt mycket jobb. Men det löser sig det också. Så länge det är roligt att gå till jobbet är det inte så farligt om jag jobbar mycket!
Ha en bra dag!!


Caroline

Hej! Vad kul att se att ditt liv verkar återgått till det normala! Jag är under behandling nu för hodgkins. Saknar träningen då jag var lite av en träningsnarkoman innan jag blev gravid och fick diagnos 3 v efter förlossningen. Jag undrar vilket stadie du var i och om du hade b symtom? Jag har Stadie 2A men hade nattsvettningar. De kan inte avgöra om det var pga amning/hormoner eller sjukdomen. Min prognos är jättebra, allt var borta efter 1,5 behandling och jag har totalt 8 :(

Svar: Hej! Ja, det är riktigt skönt! Jag tyckte också att det var väldigt jobbigt att inte kunna träna, men det är det värt. Okej. Jag var i stadie 2b, hade också nattliga svettningar. Skönt att det är borta! Behandlingen brukar vara jobbig och jag hade också lång behandling. Men det känns skönt att de gör det riktigt från början istället för att avbryta men sen kanske påbörja igen efter ett halvår. Jag håller tummarna att allt ska gå bra för dig! :) Bara skriv om du vill!
Therese Karlsson



PUBLICERAT: 2012-06-27, 17:46:14 | URL: http://blogg.mama.nu/milosmamma

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: