2012-06-20
 11:14:39

Midsommar

Tiden går såå sjukt fort  så jag hinner inte med....
Förra veckan jobbade jag ruskigt mycket, kändes som att jag mer eller mindre bodde på jobbet. Denna veckan har varit lite lugnare, går i alla fall av imorgon vid 9 och sen är jag ledig till klockan 6 på måndag morgon.
Förra veckan var vi på student, det var Sofies pojkvän Fredrik som tog studenten. Grattis!
Denna veckan är det som sagt lite lugnare på jobbet men har ändå fullt upp. Igår kväll var jag ledig men hann ändå inte ta det lugnt, vi var tvugna att handla mat och gå till systemet, tycker inte det hade varit speciellt smart att göra det imorgon kväll. Var också och köpte en klippmaskin till Signe och Elsa, dom får dela.
Elsa har varit och hälsat på mig två dagar denna veckan också, så fruktansvärt söt är hon. Och hon och Signe leker som tusan hela tiden när hon är här, skönt att det funkar bra med dem ihop!
På fredag är det midsommar, då vankas det fest med underbara personer. Kommer bli lika galet som vanligt!
Nu måste jag slänga mig i duschen och sen laga lunch och packa. Idag börjar jag jobba vid 14.45 och jobbar till 9 imorgonbitti. Att jobba natt är inget jag föredrar, men det är bara att gå dit och se glad ut.
Ha en trevlig midsommar!
Puss o kram!


mamma

Puss & Kram mitt hjärta!

Vad kul att Elsa kommer och leker med Signe!!!

Jobba lugnt!

Vi hörs...


Anonym

Va kul att du trivs på ditt sommar jobb, Är så avundsjuk på din mamma, Elsa är ju bara så jättesöt. Helt underbart att du nu äntligen är frisk. Kram Annicka. Ps. Ha en skön Midsommarhelg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: