2012-06-25
 10:17:49

Kläder

När jag blev sjuk och gick upp i vikt la jag ut alla kläder som var försmå i förrådet. Det blev två lådor. Idag plockade jag in de de sista. Det var två par jeans kvar och de passar, glädjen som spred sig här hemma var oslagbar. Jag har gjort det, jag har legat i för att komma i mina kläder jag hade innan jag blev sjuk och jag har lyckats! Det var också två tunikor med, vet inte hur jag ska göra med dem. Det är sådana som sitter tajt och jag tycker det ser lustigt ut, troligtvis för att jag inte är van vid att ha tajta kläder längre. Tror att de får åka in i garderoben över sommaren i alla fall! 
Detta ska jag fira med en liten promenix med Signe och sen träna, mitt sista mål är ju ännu inte uppnått, så nu är det bara att träna på! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: