2012-01-05
 10:54:14

Torsdag

Gud vad tiden rullar på fort, hinner ju knappt med!

Igr var i alla fall jag och min andra hälft i Växjö. Var och köpte en regntäcke till lilla Signe, gjorde ett par fynd på Stadium och så käkade vi innan vi körde upp och hälsade på mamma på sjukhuset. Var där en stund och snackade lite skit. Och sen avslutade vi Växjresan på Citygross. Inhandlade en jäkla massa. Dels för att vi ska ha två kalas i helgen eftersom Christian fyllt år, men också för att vi frostat av frysen så vi behövde fylla upp den med maten igen, så det blev ingen vanlig liten veckohandling precis. Men nu ska vi i alla fall inte behöva köpa kött på ett litet tag. Sen på kvällen hade vi lite fikabesök, trevligt.

Idag hare jag en fixar dag. Fick mejl från csn att jag måste komplettera min ansökan om studiemedel eftersom det felar poäng från förra vårterminen när jag fick csn men blev sjukskriven... Tycker de där borde sköta sig självt! I alla fall så är brevet fixat så ska bara klistra på frimärken och knata ner och lägga på de. Jag har också ringt till optikern för att boka tid för synundersökning både för glasögon och linser. Dock skulle de kolla upp om jag kan ha linser nu eftersom jag gått på cellgifter så nyligen, jag håller alla mina tummar och tår i alla fall och det tycker jag ni också ska göra. Så nu sitter jag här och kollar på mobilen och hoppas att den ska ringa.
Jag behöver också ringe till fix you och boka tid för att färga ögonbrynen igen, hatar att de ändrat färg efter cellgifterna, för de tror jag de ha, vill ha dem mörkare i alla fall.

Om jag hinner ksa jag bort och träna en snabbis med innan jag måste äta lunch, sen vid tre ska jag och Annie ner och simma, fy farao vad skönt de ska bli. Var ju över ett år sen typ som jag simmade. Kommer säkert kännas i kroppen imorgon, jag hoppas det i alla fall!

Förrsten så har jag fått tid hos sjukgymnast nu också, ska dit den 19. Får väl lite övningar för ljumsken och så ska vi gå igenom mina ryggövningar så jag kan börja med dem igen. Hade ju varit bra.

Nehe, plocka iordning lite här i väntan på att telefonen ska ringa :)
Ha en bra dag!
Puss Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: