2012-01-11
 09:28:10

Tiden rinner iväg

Shit vad tiden går fort. Det är redan onsdag och på måndag börjar jag skolan igen, med blandade känslor. Ska i vilket fall som helst bli orhört skönt att komma igång igen.
I måndags var jag och C inne i Växjö, jag skulle ju kolla synen. Resultatet blev ett par nya glasögon och så linser. Skönt att kunna skipppa glasögonen ibland! Ska tillbaka om ett par veckor för att stämma av hur det går med linserna och så ska jag hämta glasögonen...
Igår var mamma och Sofie här. Vi, eller mest mamma faktiskt, la upp mina gardiner. Vi käkade lunch och så var jag Sofie på Wellness. Imorgon när vi ska dit ska hon betala och sen är det bara för henne att sätta igång och träna för fullt i ett halvår. På kvällen blev det ganska så lugnt, strök undar lite tvätt och började läsa en ny bok, håller nu på med Camilla Läckbergs böcker. Riktigt bra är dem. Får passa på nu för nör skolan börjar finns ingen tid för att läsa!
Om en stund ska jag ner till Fix You och fixa ögonbrynen och sen har jag inget direkt planerat idag mer än att jag ska bort och träna. Ska väl första plock i ordning lite här med för det ser ut som om de varit krig här.
Annars rullar allt på bra, förutom att håret borde växa fortare och jag vill g ner i vikt fortare, men de tar den tid de tar, inte så mycket att göra åt.
Ångesten inför återbesöket nästa vecka börjar också komma lite lätt. Men det är ju inte heller något jag kan göra någonting åt, så jag får väl rycka på axlarna och gå och borsta tänderna nu.
Ha en bra dag käära vänner.
Puss kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: