2012-01-30
 12:31:45

Huvudvärk

Fy fasen säger jag bara. Torsdag-lördag har varit hemska dagar. Har haft sån hemsk huvudvärk, har aldrig varit med om något sånt tidigare. Men på lördagen lugnade de sig så då blev det ett par glad rött i bra vänners sällskap. Åt god mat och spelade spel. Tack för den kvällen kära vänner.
Igår var vi hos Christians pappa och syskon en runda. Den minsta hade fyllt år så hon fick ett par presenter och vi fick fika. Sen gick vi till mormor en runda också innan vi givk hem för att laga mat och kolla film.
Så efter omständigheterna har jag haft en bra helg!
Nu är det ny vecka igen. Dags att sätta igång med mitt PM, ett arbete på fyra sidor som ska lämnas in på torsdag. Började på detta arbetet förra året så behöver bara jobba vidare på de, men de kan vara jobbigt det också!
För övrigt så har jag börjat äta lite godis igen, har fallit för frestelsen nu och då är inte lätt att få stopp på de, speciellt inte sånna här dagar när man måste sitta och plugga. Skärpning Therese, det är ju måndag!
Imorgon är det ett år sedan jag ringde vårdcentralen för att kolla upp mina knölar. Ett helt år sen min fight mot cancern började. Idag är jag cancerfri och glaaaad!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: