2012-01-16
 20:03:46

120116

Efter 11 månaders sjukskrivning är jag nu äntligen igång igen. Riktigt roligt att träffa på lite "gamla" klasskompisar igen också. Saknar alla de där fina personerna. Nu är det ett nytt gäng som får ta hand om mig och det kommer också bli riktigt bra. Har hamnat (kan ju inbilla mig de för egentligen bytte jag nämligen grupp) med ett gäng härliga tjejer!
Ikväll blev det ett grymme pass på löpbandet. Och jag är glad att jag fortfarande andas. Glömde ta astmamedicinen och så är det sjukt dålig luft på gymet, speciellt idag då det var riktigt mycket folk där!
Nu är det i alla fall dags för kvällsrundan med Signe innan här ska duschas och sen kolla tv, läsa en bok eller så kanske jag ska ge mig in i kurslitteraturens värld. Vi får se.
Ha en bra kväll!
Puss Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: