2012-02-15
 09:01:02

Hysteri

Jissus vilket hysteri det är kring alla hjärtans dag. Visst kan man göra det till en mysig dag men jag tycker det känns som att det är ganska så överdrivet. Alla köper presenter till varandra och äter tre-rätters och så vidare. Jag kan villigt medge att vi åt lite extra god mat igår kväll för att mysa till de lite mitt i plugget, men inga presenter, blommor eller något annat heller. Vill vi ge varandra presenter kan vi ju göra det vilken dag som helst på året. Och wså ska vi äta duktigt god mat idag också, så de så :)
I alla fall så är det över nu. Idag är det plugg som står på schemat, måste fixa det ska vara gjort till på fredag och det är inte lätt att hinna med det samtidigt som jag har en massa annat att fixa. Men det ska nog gå det med. Måste ut med hunden en runda nu med innan jag ska knata ner till tandläkaren. Ska kolla upp min bettskena och kanske få en ny. Så kanske jag slutar gnisla tänder igen, hade ju varit gött!
Ha en bra dag!
Puss kram!


mamma

Ja, visst är hysteriet helt galet.

Vi gjorde som ni, åt lite extra god mat, men inga presenter..... okej, jag fick trisslott, men inget annat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: