2012-02-11
 08:47:09

Fruktansvärt

Ledsen för så dålig uppdatering! Har varit ledig i veckan men har varit så fruktanvärt trött hela veckan. Gått och lagt mig vid nio typ varje kväll och sovit en si sådär 10 timmar om nätterna. Skönt, men ändå så behöver jag sova mer. Och så idag när jag verkligen skulle kunna sova ut så vaknar jag vid 8 och kan inte sova mer, trots att jag behöver.Så jag steg up, ska väl snart ta morgonrundan med hunden och sen käka frukost. Funderar starkt på om jag ska pallra mig bort och träna en stund också, men vi får seo m jag gör verklighet av de tankarna!
Förra helgen var bra i alla fall, hockey och mat och efter det förfest hos oss innan vi åkte ner till hotellet för att slå klackarna i taket, och det gjorde vi bra!
På söndagen var vi ute med Erica och Christian och pimplade, frös som en gnu om tårna och händerna. Har en så hemskt dålig blodcirkulation sen efter cellgifterna. Imorgon ska vi ut och angla och då tänker jag ha fotvärmare i kängorna, så de så!
Sen i veckan har jag försökt ta de lugnt, varit med mamma en ruda i stan och så har jag varit och tränat eller simmat, veckan har inte varit mer intressant än så.
Idag blir det två kalas, först i Linneryd och sen i Konga. Gött att bara kunna åka runt och äta mat! Sen imorgon ska vi som sagt ut och angla och sen har helt plötsligt denna helgen gått!
Hoppas ni får en fortsatt bra helg!
Puss Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: