2012-04-11
 07:51:53

Plugga

Hejsan hoppsan!

Idag är en riktig trött-dag och vädret gör det inte bättre!
Steg upp tidigt idag för att komma igång med pluggandet tidigt. Igår fick jag hem boken som jag hade behövt läsa till idag så får hoppa över dagens seminarium och komplettera det. Istället har jag fortsatt att förbereda och skriva om begreppen vi ska ha till tentan som handlar om energi. Inte roligt, men ganska så lärorikt och däröfr tar det inte emot så mycket när man gör det. Rätt att det är tråkigt att sitta och leta på internet. Får jag ut kompletteringsuppgiften idag med så ska jag påbörja den också om jag hinner. Annars får den ligga och vänta till fredag. Måste hinna med att träna och träffa Erica idag också, så det blir intebara plugg hela dagen.

Förutom att jag är trött så mår jag bra. Ångesten över att cancern har lagt sig tillsammans med febern, skönt det! Så nu gäller det bara att köra på och ta vara på livet.


Häromdagen fick jag tummen ur och skickade in bilder på mitt ärr på halsen. Det var där cancern satt och det blir jag påminnd om varje dag när jag kollar mig i spegeln. 




Detta ärret är värre. Det är så fult och knöligt. Här kan man snacka om märkt för livet. Fy farao vad fult. Men det lär man sig att leva med. Det betyder ju att jag klarade kampen.


Nu ska jag gosa med hunden och sen fortsätta pluggandet.
Ha en bra dag!


Mamma

Tack för lunchen!

Puss & Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: