2011-09-12
 14:45:23

Valpkurs

Då var det måndag igen. Tycker veckorna bara rullar på, så skönt!
Idag har jag och Signe tagit det lugnt. Varit ute på en promenad efter frukost och sen bara varit hemma. Jga har slängt ihop en äppelpaj, så får väl göra lite sås till den sen.

Igår var vi ju på Kosta outlet. Köpte mig ett regnställ. Har verkligen inget men behöver verkligen ett nu. Måste ju ut med hunden rätt im det regnar och så har jag ju användning för det sen när jag har praktik och jobbar. Blev också några böcker, som vanligt. Under tiden som vi var i Kosta så var lilla Signe hemma själv, i hela tre timmar! Jätteduktig hade hon varit. Inte kissat eller bajsat inne. Och hon hade inte rivit ner så mycket. På kvällen tränade vi henne på att vara själv i bilen också, lite pipig i början, men sen gick det superbra. Hon var själv i bilen i ungefär 10 minuter.

Ikväll börjar valpkursen också. Ska bli spännande att se hur Signe kommer bete sig. Hon är alltid galen när hon möter andra hundar och så. Så vi får se, lite nervös är jag allt. Om en stund ska jag dela lite godisbitar som jag ska ha med mig. Och sen måste här plockas i ordning.

Får s eom jag uppdaterar er ikväll eller imorgon om hur det gick på kursen!
Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: