2011-09-21
 20:35:12

Träning

Såklart så fick jag inte tummen ur röven och strök igår, utan det fick bli dagens projekt. Så mycket mer fick jag inte gjort innan Christian kom hem från skolan vid 13. När vi käkat lite lunch så körde vi in till Växjö. Hämtade Christians linser och lämade tillbaka en klänning åt Sofie. Försökte också gå till Nordea och fixa mina pengar, men vi kom vid 15 och de stängde vid 13, konstig tid! Och så försökte vi låsa upp en telefon som är bunden till 3, men de på 3 ville inte låsa upp den, irriterande.

Ikväll har jag och Signe varit ute på klubben och tränat lite. Hon blir faktiskt duktigare och duktigare, känns skönt. Nu är jag duschat och håller på att måla naglarna. Ska föra över lite pengar och sen blir de sova tidigt ikväll för imorgon ska jag, mamma och mormor till IKEA. Så mormor och jag ska åka vid 9, så ska vi hämta mamma och sen bär det av till Kalmar. Mysdag helt enkelt. Risken är dock att det försvinner lite pengar från kontot, vet ju hur det brukar bli när jag är på IKEA. Tillexempel så måste jag fylla mitt ljusförråd (som är i stort sätt tomt) nu till hösten/vintern.

Kolla lite tv och sen blir det att sova om någon timme.
Godnatt folket!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: