2011-09-08
 08:16:39

Stan

God morgon!
Igår tömte jag vårat hörnskåp och kastade ut de. Så nu är det kaos i hela köket i väntan på det nya vtrinskåpet som ska hämtas idag.
Fick bli en tidig morgon. Klockan är bara kvart över åtta och jag har redan varit ute med hunden, ätit, läst tidningen, duschat och gjort mig i ordning och plockat undan disken och tvätten. Ska röja up lite till här hemma och så måste jag föra över pengar innan va ska köra, vilket blir vid ungefär nio. Ska upp till Linneryd och byta till mammas bil så vi får in skåpet. Ochså tänkte vi ju såklart att vi skulle försöka vara i Växjö när affärerna öppnar. Så det är väl dags nu att ta tag i det som ska fixas innan vi ska åka.
Ha en bra dag kära vänner, det tänker jag ha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: