2011-09-25
 20:41:58

Helgen!

Har haft en riktigt bra helg!
I fredagskväll var jag och Christian bara hemma och tog de lugnt, så skönt att göra de emellanåt. Carmen och Peter kom förbi en liten runda så tog ett glas vin/en öl med dem. Sen fick de bli tv-tittande. Fick också besök av Ola en liten stund, trevligt.

Igår så var det fullrulle hela dagen. Mormor ringde och frågade om jag skulle med till Linnerydmarknad. Så då var det bara för mig och Signe att stiga upp och äta innan de kom och hämtade oss. Signe skötte sig jättebra ute på marknaden, känns skönt. Hon vill fram och hälsa på andra hundar vilket inte är så konstigt, men var inte så farligt ändå. På eftermiddagen var jag och Johanna ute i skogen med hundarna, var ute och gick i en och en halv timme. Inte fort, men för min del spelar inte det så stor roll. Jag hade ändå ont i benen igårkväll, men ont på ett skönt sätt. Så det var kanon. Kvällen tillbringade vi hos Frida och André, tacos och lite vin. Så mysigt, träffas alldeles för sällan faktiskt!

Idag rog jag en rejäl sovmorgon, var så trött efter gårdagen så behövde verkligen de. När jag käkat frukost och vilat lite så åkte vi till Linneryd och käkade lite lunch. Sen åkte Christian och pappa ut och fiskade och jag och mamma gick upp och fortsatte rensa på vinden, börjar se skapligt ut där uppe nu. Mycket bättre än innan! Sen käkade vi lite kvällsmat innan vi körde hem igen.

Nu har jag precis diskat lite här så funderar på om det är något bra på tv eller om jag ska läsa en timme innan det är dags att sova. Ska slänga mig i duschen också, skönt! Måste hänga upp en maskin tvätt också innan det är dags att krypa ner under täcket.

Ikväll tänder vi också ett ljus för pappas morbror Lage som idag har lämnat oss. Vila i frid!

Hoppas att ni alla har haft en bra helg!
Tjingeling!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: