2011-09-02
 11:12:12

Glosoppa?

En sak som jag har tänkt på en hel del är när jag åker in för behandling. När jag åker in nu så har jag bara en luva på huvudet. Men när jag inte hade något hår alls så hade jag alltid en sjal. Och vet ni vad som är skrämmande då? Jo, det är hur vuxna människor glor, deras blickar. Jag tycker det är skrämmande när man ser en del människor glo jättelänge på en och precis när man möts så vrider de huvudet och glor lite till. Kan inte vuxna människor behärska sig lite? Eller gör man så själv när man möter en sjuk person? Man kan ju undra om folk ätit glosoppa!? Gjorde jag likadant? Kan ju vara så att det är jag som fått en helt ny syn på det nu när det är jag som är personen med sjal som man glor på?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: