2011-09-09
 08:28:54

Fredag

Woho.
Igår blev det alltså Växjö. Christian fick äntligen sina linser och nhl12. Och jag inhandlade mig två par skor på Stadium. Och så tillslut var vi ju också och hämtade vårat efterlängtade Vitrinskåp. Så Christian och Peter skruvade ihop ddet igår kväll och det blev riktigt bra! Var hemma och åt hos mamma igår kväll så passade på att ta ner massa glas som är mina. Nu har vi ju plats för dem. Och det blev kanonbra. Men blev en sen kväll igår. Gick och la oss vid kvart i 12 typ. Christian åkte vid 6 imorse och vid 20 över 6 väckte Signe mig så vi var ute en runda innan jag kröp ner i sängen igen. Men sov inge vidare. Och så var jag ju tvungen att stiga upp i tid idag. Måste nämligen städa av här, gå med Signe och fixa mig innan Elin kommer vid 10-11 någonting, så det börjar bli lite bråttom. Sen ikväll är det tjejmiddag hos Erica, så jag har en mycket rolig dag och kväll att se fram emot!
Nu måste jag ta tag i det här! Hoppas ni alla får en mycket bra fredag!
Puss Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: