2011-10-14
 16:04:06

Röntgen

Skulle på röntgen på måndag, men nu har maskinen gått sönder så nu får vi se när de blir. Hoppas de blir snart i alla fall.
Nu är jag redo för kvällens 7-års kalas. Efter det ska jag hem och slänga mig i soffan och ta ett glas vin tänkte jag. För övrigt så har jag idag hunnit med en promenad med Erica. Handla till morgondagens fest med mamma och Sofie och sen tagot de lugnt. Nu är jag nyduschad och det är bara håret som ska fixas innan jag är redo att åka.
Ha en bra fredagkväll!
Är förresten inte säker på att jag hinner uppdatera er något imorgon för har massa att förbereda till kvällen, bara så ni vet varför. Så förhoppningsvis uppdatering på söndag annars blir det måndag.
Trevlig helg!
Puss o Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: