2011-10-05
 09:30:52

Onsdag

I måndags var det valpkurs igen. Var inte alls sugen på att gå dit, men det var säkert för jag var trött för det giclk superbra. Signe är så duktig! Hon lyssnar bra när vi är där ute och tränar. Sitt och ligg är inga problem men inte heller inkallning. Hon kommer som ett skott. Undra om det kan avra för hon vet att matte har hela fickan full med godis? I alla fall så är hon superduktig! När vi kommit hem så var vi lika trötta båda två.



igår var det en lugn dag. På eftermiddagen hade  jag ett hemligt uppdrag och mer om det kommer längre fram. Spännande va!?

Just nu sitter jag här nyduschad. Ska vika undan lite tvätt så kan jag hänga upp ny, lämna Signe och mormor och springa ner och handla lite grejer så jag kan fixa lunch till mig, mamma och Sofie innan vi kör in till Växjö. Idag ska jag ju in till dietisten. Får se vad hon har att säga.

Ska också lägga upp ett inlägg med blommorna jag fått i helgen.

Ha en bra onsdag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: