2011-10-21
 09:20:35

Godmorgon

Godmorgon!
Tänkte jag skulle upp riktigt tidigt idag, har en del att fixa med under dagen. Men sov lite längre än vad jag hade tänkt så steg upp vid 7.15. Nu har jag i alla fall varit ute på en morgonpromenad på en timme, sjukt skönt! Signe fick följa med i 20 minuter och sen gick jag hem och lämnade henne. Dels för att jag ville gå själv och få upp flåset lite, vilket jag fick, men också för att vi ska ut och träna med Anna och Alva klockan 10 så Signe måste ha energi tills dess. Nu innan vi ska ut så ska jag träna lite mage och rygg tänkte jag. Hänga dagens första maskin tvätt och om jag hinner ska jag försöka diska också. Men vi får se om jag hinner med det sistnämda. Håller också på att ladda upp bilder på Fujidirekt, så jag kan beställa. Går inte beställa för sällan för måste trycka in på varje bild och bestämma storlek. Och jag ska två olika storlekar så det tar lite tid. Tar lång tid att ladda upp bilder också, men bara man satt igång de så sköter ju det sig själv.
Nehe, dags att underhålla magmusklerna lite.
Puss o Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: