2011-11-08
 21:19:51

Tisdag

Jaha, då var det redan tisdag kväll, tiden går så sjukt fort.
Helgen har varit helt underbar. I fredags blev det lite fest för att fira att Tingsryd slog Malmö, härlig vinst! Troligtvis hade det blivit fest ändå, men vi fick ju en anledning i alla fall. Tackar alla för en bra fest, väldigt trevligt. I lördags tog jag det lugnt innan det var dags för mig att fixa mig, Johanna kom och hämtade mig och sen bar det av in till Akropolis för att äta mat. Blev trerätters och ett glas vin, mycket trevligt. Tack för en bra kväll Johanna!  I söndags tränade jag och Johanna hundarna och sen blev det mat hos farmor och farfar, trevligt. På kvällen käkade vi hos Carmen och Peter, skönt att inte behöva laga mat på en hel dag!

Igår var jag lite halvsliten. Var på gymmet och sen låg jag mest i soffan resten av dagen. Dagen startade på gymmet och efter de körde jag hem till mamma och Sofie, trevlig dag. Snart dags att sova och imorgon kommer mamma och Sofie en stund. Funderar på att ta tag i städningen här hemma också. Är riktigt skitigt här, men det är ju så tråkigt! Dock så är det ju skönt när det är gjort. Men vi får väl se hur det blir.

Ha en bra vecka kära vänner!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: