2011-11-21
 18:38:27

Sliten

Usch, har varit sliten hela dagen. Tung i huvudet så har inte orkat göra någonting mer än att sova på soffan. Till och med träningen har jag hoppat över idag.

Imorgon ska jag ner till vårdcentralen för att kolla ljumsken. Rätt att de förmodligen inte kan göra någonting mer än att skicka mig vidare så känns det skönt att äntligen ha tagit tag i de och kolla upp den. Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda, troligtvis ett besök på Börjes i alla fall.

Ringde kirurgen idag med för att se om min remiss till operation kommit in. Och de hade den. De ringde upp nu vid sex och sa att de fått ett återbud på torsdag. Så nu händer det grejer. Sista operationen som består av att ta ut porten, fy fasen vad skönt det ska bli att slippa den, sprutorna och propparna. Här går vi mot ett allt mer friskare liv och det gillas starkt!

Idag är det även Signes sexmånadersdag! Det har hon och jag firat genom att sova på soffan.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: