2011-11-20
 11:49:33

Dagens goda gärningar

På Ung Cancer har de en shop där det man handlar går till välgörande ändamål, inte dumt alls. Och just nu så finns det även julpaket där priserna är lite lägre än vanligt. Jag själv har just klickat hem en liten julklapp till mig själv. Det blev något jag behöver samtidigt som pengarna går till något bra.




En liten peng fick idag även gå till Beatrice insamling på Barncancerfonden (http://www.barncancerfonden.se/10084). När vi alla hjälps åt så kan en liten peng göra stor skillnad. 

Nu kan jag vara stolt eftersom jag gjort dagens goda gärningar!


Beatrice Reimertz

Tack du är underbar Therese ♥ Är så glad för att du är klar med behandlingarna nu! Skönt att äntligen få börja komma igång igen kan jag tänka mig!



Har haft så mycket på gång just nu att jag inte haft tid till något annat än mig själv, så ledsen att jag inte kunnat höra av mig!



Hur går det för dig annars efter allt? ♥



Massa kramar ♥



PUBLICERAT: 2011-12-01, 10:21:51 | URL: http://bissy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: