2011-05-09
 10:06:15

Utslag

Har börjat få kliande utslag lite överallt på kroppen. Igår kväll var det hemskt, kliade på hela ryggen, ena armen, låren och magen, så smörjer med både lotion och aleo vera. Ringde in till Dagvården nyss för att se vad de säger att jag ska göra. Kan vara så att jag fått utslagen på grund av att jag varit ute i solen. De skulle i alla fall prata med läkaren och så om jag kanske ska komma in och visa det.

Då var denna sommaren totaltförstörd nu om jag inte ens ska kunna vara ute ett par timmar i solen. Superfint väder ute och jag får ligge inne i soffan i en supervarm lägenhet och kolla film eller något. Kul!


Sara

Du får gå ner på "Hyllan" och sitta där och studera folk...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: