2011-05-12
 13:46:08

Torsdag

Igår var det alltså dags för cellgift igen, mamma hämtade mig och vi åkte in till Växjö. Inne på sjukhuset gick allting bra. Sprutan som jag får varje gång där inne gjorde asont igår, men det är ju bara att bita ihop, det blir ju bättre! När jag kom hem och senare på kvällen mådde jag skit. Mådde jätteilla. Christian lagade mat när jag bad honom, men den maten satt jag bara och petade i, får lite dåligt samvete, men kan ju inte hjälpa att jag inte kunde äta det. Istället så åt jag lite tacos på kvällen, 5 små båtar med färs, ananas och sås i. Och det funkade bra.

Idag så har jag, än så länge, inte fått så mycket gjort. Hanna var här en stund och vi satt och kollade på massa vänner-avsnitt. Haha, sjukt kul! Så nu har jag kollat klart på säsong 3. Lyckats få i mig lite mat och ska snart diska undan lite. Sen ikväll kommer Érica och Christian hit för att äta tacos med oss innan pojkarna ska ut på sjön. Så då blir jag och Erica fiskeänkor, igen. Tur hon kommer och håller mig sällskap när de är ute på sjön och tror att de ska få fisk!

Vila lite och sen diska var det ja!
Hejsvejs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: