2011-05-08
 11:03:20

Tjejmiddag

Igår hade vi alltså tjejmiddag. Fantastiskt roligt! Och maten som Hanna hade lagat helt själv var riktigt god, plus i kanten till Henne! Jag hade med min kamera för att kunna ta några kort. Men det blev inte några kort, det blev många kort. Över 400 bilder på en kväll - sjukt! Tack för en helt underbar kväll tjejer! ♥


Hanna och jag


Frida och Erica


Nu ska jag strax fixa mig och sen blir det en tripp in till staden. Christian måste köpa shorts och något han kan ha på sig på konfirmationen nästa helg. Ha en bra söndag!


Sara

Då kan man snart anlita dig om man skulle behöva en fotograf?!


Therese

Svar till Sara: Hahaha, ja kanske. Men jag har mycket kvar att lära mig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: