2011-05-03
 16:19:13

Sprungit ett par mil

Christian drog med mig ut på en kvarts promenad. Men nu känns det som att jag sprungit ett par mil. Blev helt slut i hela kroppen.. Måste nog ta tag i mitt liv och gå en liten runda varje dag. Har gått från att ha träningsmani och va på gymmet flera dagar i vackan samt ut och gå ofta till att bli världens latmask!

Nu ska jag ta en snabbdusch och slänga på mig lite vettiga kläder, kamma håret och sätta det på huvudet och sen ska vi bort till Christians pappa på middag, trevligt :)


Ellen Kron

Hej Therese!

Jag har varit inne på din blogg nu och läst om din sjukdom! Man kan ju knappast förstå vad det är du går igenom, men ville ändå bara säga att jag tycker du är fruktansvärt modig och stark som vågar berätta och skriva om det såhär öppet som du gör.

Så ung som du är och drabbas av en sån sjukdom, det är fruktanvärt. Är verkligen imponerad av ditt mod och din vilja. Kämpa på tjejen !!!!! / Ellen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: