2011-05-07
 17:45:35

Soool

Igår blev det som sagt en tripp till Växjö. Jag passade på att provköra min morbrors bil, första gången ever jag kört automatare. Jag är såld! Grymt skönt att köra det, speciellt i stan! Pappa bjöd oss på lunch och sen inhandlade vi lite skor på skopunkten. För min del fick det bli tre par. Ett par sandaler och sen två par med lite högre klack. Rktigt sköna!

Sen igår kväll grillade jag och Hanna med Christian, Noa och Crissan. Sen flydde jag och Hanna fältet ner till henne och satt och snackade skit och drack vin. Grabbarna kom ner till oss och sen gick vi ner till hotellet för att kika läget. Tyvärr jättelite folk och kass musik, men vi hade ändå trevligt! Tack för den kvällen mina vänner!

Idag har jag njutit och av solen! Helt underbart! Nu sitter jag nyduschad och iordninggjord och väntar på Frida och Erica. Sen ska vi ner till Hanna på tjejmiddag. Känner på mig att det kommer bli trevligt, mycket skitsnack och skratt, LOVE IT!

Ha en bra fredagkväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: