2011-05-16
 20:28:05

Måndag

Hej allihop!
Riktigt dålig uppdatering, jag vet!

I lördags förmiddag mådde jag inte speciellt bra. Var supertrött och hade ont i huvudet. Men duschade och fixade mig inför konfirmationen och började genast må bättre. Följde faktiskt med till kyrkan också. Jag och Christian stod längst bak i kyrkan, där uppe på läktaren eller vad kan kallar det, så slapp sitta intryckta på en bänkrad i alla fall! Efter kyrkan blev det god mat och trevligt sällskap hos familjen Ahlqvist/Sundberg.


Sebastian längst till vänster.


Jag och Christian utanför kyrkan.

Vi kikade också lite på hur det gick för Saade i lördags. Mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra faktiskt. Så jag får väl erkänna att det var bra jobbat då...

Igår tog jag de lugnt och vilade på dagen. Sen på kvällen kom Frida, André, Erica och Christian hit och så drog vi ner till hotellet och kollade lite på hockeyn. Tyvärr så funkade tekniken inte så bra som de borde så det var väldigt jobbigt att kolla på. Jag glömde givetvis min spruta innan vi åkte ner, så stack hem efter andra perioden. Jag och Christian kollade på tredje hemma innan det var dags att sova. Tredje perioden var katastrof och jag ångrar verkligen att jag inte gick och la mig efter 1-3... På tal om att sova så pep det om mig igår när jag skulle sova. Så då var det bara att knata upp och hämta astmamedicinen. Ibland älskar jag mina luftrör.

Idag har jag halvsuttit i soffan hela dagen och kollat klart på fjärde säsongen av Vänner. Det är väl ungefär det jag hunnit med. Hanna var här en stund med och kollade några avsnitt tillsammans med mig, roligare att ha någon att skratta med!
Igår lämnade vi vår bil på autoverkstaden för de ska byta stötdämpare på den. Vi bad dem också kolla handbromsen för vi tycker den tar fruktansvärt dåligt. Och det var ju tydligen inte så konstigt. De som bytt handbromsvajern innan har gjort helt fel när de satte dit den. Dom skulle se om de kan fixa den annars måste vi byta den vajern nu igen. Riktigt irriterande!
Men jaja. De skulle i alla fall ha bilen tills imorgon så får vi se då hur det blir.

Nu ska jag käka lite melon och läsa en bok eller kolla tv, har inte bestämt mig än.
Ha det bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: