2011-05-14
 09:26:20

Lördag

I torsdags kom Erica och Christian hit och käkade tacos och efter det hade jag och Erica en myskväll med "Vänner" och skitsnack medans våra män var ute och fiskade. Som vanligt så fick de inget!

Igår kväll var vi hos Frida och André och grillade. Mysigt! Kom hem i lagom tid, skönt med tanke på att det blir en lång dag idag. Christian stack vid 7 någon gång i morse för att fiska medan jag sov vidare ett par timmar innan jag vaknade vrålhungrig. Vid tre idag konfirmeras Christians lillebror Sebastian. Så då ska Christian bort till kyrkan och sen kommer han hem och hämtar mig och så ska vi bort på lite kalas efteråt. Carmen beställde en klänning till mig i början av veckan, så den kom i torsdags. En ljusrosa med lite spets och grejer. Superfin. Så tänkte jag skulle ha den på mig idag. Så just nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha för nagellack. Antingen ett rosa eller ett nästan vitt. Tror faktiskt att det blir det rosa, men har inte bestämt mig. Men det är väl dags att göra det nu.

Måste också hinna plocka iornding lite här, diska och laga lite lunch tills Christian kommer hem. Sen blir det duschen och fix innan det är dags för konfirmation.
Ha en bra lördag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: