2011-05-03
 10:17:56

Glaaad!

Idag ringde min läkare från hematologen. Nu hade röntgensvaren kommit och det såg bra ut! Aktiviteten som fanns innan behandlingen startade var helt borta, precis som det ska vara! Det som inte var som det ska var att mina mandlar var lite större än vad de var förut, så de skulle kolla lite mer på de. När vi hade lagt på så kom jag på att jag var hes dagarna innan röntgen, kanske beror på de, så ringde in och berättade det. Men för övrigt så såg allting bra ut och jag är glad!


Annie

Härligt gumman :) Nu vart jag också glad :)


Sara

Bra kämpat!


Amela

Underbaaaart :) Blir glad i hela kroppen! Min starka vän <3


Madelaine

Åh vilket positivt besked. Är glad för din skull. Kram



PUBLICERAT: 2011-05-03, 21:55:28 | URL: http://madelainestalfors.blogg.se/
Ingelöf

Vad härligt att höra! Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: