2011-05-22
 18:33:23

Dålig uppdatering

Shit vilken dålig uppdatering! Det är ju så jag skäms!

I torsdags kväll var jag, Erica och Carmen på seans. Väldigt häftigt faktiskt. Svårt att förklara, men "de på andra sidan" kan då prata med oss. Det var ingen som pratade med mig så jag fick inte ut så mycket av det, men ändå häftigt när de pratade med Carmen och Erica.
I fredags åkte jag och Erica in till Växjö en runda. Jag skulle köpa bikini men hittade tyvärr ingen. Blev ett par linnen och lite annat bra att ha. Hade en hur mysig dag som hellst med massa prat och skratt. Borde göras oftare, Ottosson! På kvällen blev det sen grillning hemma hos mamma och pappa - skönt att kunna åka iväg och slippa laga mat en kväll, haha.

Igår morse åkte Christian och Christian ut och fiskade, det har blivit en ful ovana att de är iväg på lördagmorgonen! Det enda positiva är väl att Christian kommer upp i tid på morgonen. På dagen kilade jag och Frida ner till fotbollsplanen för att kolla FK - Tngsryd, damerna. Gick inte så bra för FK, men så kan det vara ibland. Avslutade sedan kvällen i soffan, med en skål chips och en urkass film!

Idag har det varit en lugn dag. Christian pluggar för fullt och jag försöker sysselsätta mig själv. Har kollat klart på första säsongen Sex and the city, så funderar på att börja kolla på andra nu. Senare blir de nog att kolla Segermyr och sen sova tidigt, skönt.

På tal om att sova så vaknar jag väldigt många gånger varje natt. Sjukt irriterande med tanke på att jag behöver sova. Men kanske bara är under en period nu, får hoppas att det snart vänder. De gär ju de på onsdag efter cellgutet i alla fall. Då brukar jag ju bli ganska så trött.

Känns skönt att det redan är söndag igen. Veckorna rullar på som bara den. Snart är sommaren över ju nämre hösten vi kommer, ju nämre kommer jag slutet av min behandling. På onsdag påbörjar jag ju min fjärde kur. Så om fyra veckor ska jag vara halvvägs. UNDERBART!
Jag längtar till hösten!


sara

Hej! Mkt intressant att läsa din blogg då vi sitter i samma båt, har samma sjukdom och fick reda på de samtidigt som dig typ. Jag är i slut ändan och förhoppningsvis frisk i slutet av juli.

Hoppas de går bra med behandlingar och alla undersöknngar,vet vad du går igenom!



PUBLICERAT: 2011-05-23, 12:56:12 | URL: http://mammaochhampus.blogg.se/
När livet får en andra chans - Beatrice Reimertz

åh va skönt att du har kommit så långt! stor kram!



PUBLICERAT: 2011-05-23, 23:22:22 | URL: http://bissy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: