2011-05-03
 12:03:36

AC

Har nog tidigare skrivit att jag ska söka pengar till en AC genom Cancerhjälpen. Där kan jag söka pengar till något som kan underlätta min behandling. Vår lägenhet ligger i ett väldigt gammalt hus och på våren och sommaren får vi en så hög temperatur inomhus så det går knappt att vara inne. Eftersom jag blir trött efter behandling tillbringar jag ju en hel del tid inomhus och behöver jag vila så är det ju bra om man kan få ner temperaturen, annars blir det ju mycket svårare.

Jag var igår nere på jobbet och kollade lite vad en AC kostar, så nu har jag fyllt i lite papper, kopierat och skrivit ut en del papper som måste vara med när man skickar in ansökan. Men man var tvungen att ha med ett familjebevis som man beställer på Skatteverket och det kunde tydligen ta en vecka innan man får det. Men så fort det har kommit ska jag skicka in allt och så hoppas jag innerligt att jag får pengar. Jobbigt bara att jag väntat så länge innan jag tagit tag i att fylla i alla papper och så. För Cancerhjälpen har tydligen minst 4 veckor på sig att behandla ärendet. Låt de veckorna gå fort!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: