2011-05-05
 12:35:57

110505

Therese Karlsson ♥ Christian Ahlqvist

Idag är det min och Christians dag. Det är 6 år sedan vi blev tillsammans, helt sjuk! Tiden har gått så fort. Sitter här och ler för mig själv jag tänker på allt roligt vi gjort tillsammas. Alla minnen vi delar. Studenter, balen, utomlandsresor, skidresor, Öland, Gyön, fester och myskvällar med vänner. Sen har vi även haft jobbiga tider, som i alla förhållanden. Christian har alltid funnits där när jag haft det jobbigt. När det varit mycket i skolan, om man tjabbat med någon, när någon nära gått bort eller när de varit mycket hemma. Jag är så fruktansvärt glad att jag har honom, speciellt nu! Det är verkligen nu jag behöver honom, när jag ska bekämpa den här skiten. Vet att jag är väldigt jobbig vissa dagar, ibland är jag rastlös och ibland är jag så trött så jag varken har ork eller lust att ens diska av ett par tallrikar och det går ut över honom. Jag ledsen att det behöver göra det, men det är tyvärr så det är. Han finns där och stöttar mig hela tiden och jag älskar honom av hela mitt hjärta, även fast det inte alltid märks!

Christian, du är helt enkelt bäst!
Love you ♥


Frida

Stort grattis till er båda! Otroligt vackert inlägg hjärtat! :) <3


Mamma

Tiden går, mitt <3. Jag minns torsdagen den 5 maj, det var kristihimmelfärdsdagen för 6 år sedan. Livet har sina med och mot gångar, men det viktigaste är att man har varandra, och att man håller ihop.



Men.... har du glömt något? Vad gjorde ni för 6 månader sen?? GRATTIS till er båda!!


Annie

Grattis till er sötnosar! helt galet ju! SEX år :) vi är snart uppe i hälften. Ni är verkligen värda varandra <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: