2011-03-23
 19:25:19

Växjö

Ringde in till AM Hårdesign imorse. Så fick en tid redan idag. Fixade mig och körde upp till mamma så vi käkade lite lunch innan vi drog oss mot Växjö. Åkte först till Sara för att hälsa på och fika lite, trevligt. Och efter det var det dags att köra ner och fixa frillan. Så nu är det långa håret borta, lite ångest faktiskt. Men dey är ju bara att sätta på peruken så har jag ju långt igen. Men jag längtar redan tills håret växt ut igen!

Ikväll har vi käkat gott hos mor och far och nu kollar vi tv och äter godis samtidigt som jag följer hockeyn, Karlskrona-Tingsryd. I skrivande  stund står det 1-1. Tingsryd skulle behöva vinna ikväll.

Jag ska lägga upp bilder på frisyren, men blir nog inte fören imorgon eller på fredag. Men jag hoppas på att jag hinner fixa det imorgon.

Ha en underbar kväll!
Therese


Annvy Elheim

Hej Therese,

Jag följerdin blogg och tänker mycket på dig och vad du får gå igenom. Jag tycker du är modig som berättar om din situation och det är bra att skriva av sig allt som händer.

Hoppas att allt går bra för dig och att du inte mår allt för dåligt av dina behandlingar.

Önskar dig en trevlig helg

Kram Annvy



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: