2011-03-15
 11:00:22

Tisdag

I söndags blev en slappedag. Var nere hos Roger och fikade, han fyller år imorgon men vi kan inte följa med på kalas då, så vi firade lite i förskott! Även igår var det en lugn dag för min del. Kollade film och läste en bok innan det var dags att laga mat tills C kom hem.

Idag har jag varit nere och tagit blodprover inför imorgon. Hoppas att allt är okej! Om ett par timmar ska jag ner och fika med farmor och farfar och sen i eftermiddag tror jag mamma kommer förbi här en runda. Skönt att träffa lite folk!

Igår gjorde jag också valen inför hösten. Tog Svenska som andraspråk. Och sen Hälsa- och utomhuspedagogik (tror jag de hette) och Specialpedagogik som reservalternativ. Så får vi hålla tummarna att jag kan plugga till hösten!

Fattar inte att allt kan vända så fort... För ett par månader sen tränade jag minst 3-4 dagar i veckan och tänkte på vad jag åt i veckorna... Nu har jag inte tränat på typ 1,5 månad och för tillfället äter jag godis varje dag och dricker läsk superofta... Har konstant godissug, kankse är för jag är så trött och kroppen behöver energi? Men jaja, jag är väl värd att äta godis. Njuter av livet!

En extra tanke till min moster som opererar foten idag <3


Sara

Hörde på radion om en som gick på cellgifter och som ville stoppa i munnen hela tiden. Det kanske är en "biverkning"? Men en sån biverkning kan man kanske stå ut med!?


När livet får en andra chans - Beatrice Reimertz

Åh va kul att du svara! :) Det finns ju inte många med just våran cancer så det känns skönt att hitta någon som är i ungefär samma ålder och har precis samma cancer form :) Vet du vad du ska få för behandling och hur länge än? :) Hoppas allt går bra idag på sjukhuset och att du inte mår allt för krassligt av cellgifterna! Kram! :)



PUBLICERAT: 2011-03-16, 01:36:59 | URL: http://bissy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: