2011-03-18
 20:41:00

Stolt!

Haft en bra fredag. Steg upp vid 10-tiden. Har varit nere på Hallabro El och fyllt i lite papper till afa. Får ju utnyttja allt när man kan få ett par slantar för man inte kan jobba! Blir ju inteså mycket, men de är ju till en del hjälp iallafall! Blev mat på hotellet också, riktigt gott!

I tisdags när jag körde in till Växjö så hade jag fruktansvärt dåligt batteri vilket gjorde att jag var tvungen att ha mobilen avstäng i stortsett hela kvällen och morgonen innan mamma och pappa kom. Så nu har jag lyckats övertala Christian att vi skulle köpa en laddare så man kan ladda telefonen i bilen. Så den kom idag med, riktigt gött!

Ikväll blev de fläskfilé och krocketter till kvällsmat. Riktigt gott! Åt en normalportion ikväll, är riktigt stolt över mig själv! Helt otroligt :)

För bara en luten stund sen så var det dags för sprutan, lyckades ta den direkt ikväll, satt bara någon minut för att samla mod. Men har nog redan kommit över den värsta ångesten tror jag! Känns riktigt bra!

Bilder på sprutan när den är tömd. (Som vanligt trycker man på bilderna om man vill ha dem större)

      


Skrev i onsdags att jag fått en present av min kära lillasyster <3
Här kommer även bilder på den.

       


Nu blir det tv-tittande och godisätande resten av kvällen!
Ha en bra fredagskväll!


Mamma

Jag är så stolt över min älskade Therese! Visste att du skulle fixa det. Vi älskar dig <3


Sara

Jag visste att du skulle klara det här med sprutorna. Det kommer att bli lättare och lättare för dig. Praktisk liten ring du fick av Sofie!


Annie

Hu! jag är inte spruträdd men den där ser verkligen inte mysig ut! Duktig du är som klarar det så bra! :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: