2011-03-27
 21:00:22

Sammanfattning av helgen

Har som vanligt haft en superbra helg.
Startade gårdagen med frukost på hyllan tillsammans med Ola och Johanna, efter det blev det fika ute i solskenet på vår trapp. Helt underbart vöder hade vi igår. Satt ute nästan hela dagen. På kvällen stack vi ner och käkade tacos och kollade film hos Johanna tillsammans med Ola, mysigt.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Mamma, pappa, Sofie och Fredrik kom hit på fika i eftermiddags och nu ikväll har vi grillat lite. Har varit supertrött idag och haft lite ont i huvudet så känner mig ganska seg nu faktiskt.

Kollar på Stockholm Båstad, det kan nog vara det sämsta jag sett på väldigt länge. Trodde det skulle vara ett program som man skulle skratta åt. Men det är inte min humor i alla fall. Så nu sitter jag och väntar på att National Treasure ska börja, så får jag se sen hur länge jag orkar kolla ikväll.

Imorgon är det ny vecka, skönt.
Ha en bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: