2011-03-24
 21:30:18

Propp?

Idag när jag städade och bytte lakan i sängen så fick jag ont i min vänstra underarm, samma arm som jag fick proppar i frra veckan. Armen blev lite blåare än vanligt. Så ringde in till dagvården. Var rädd att det var nya proppar och att jag skulle behöva åka in. Min läkare sa att det nog kan bli så ibland men att det inte ska vara någon fara eftersom jag har sprutorna som är propplösande. Så jag ska ta alvedon om jag får ont, men ringa in om det skulle bli olidligt. Senare i eftermiddag kändes armen okej, men nu ikväll när jag duschade så fick jag ont igen. Så jag ska nog ta det lite lugnt med min arm och inte anstränga den alltför mycket.

Nu blir det lite tv-tittande innan det är dags att besöka sängen. Godnatt!


Sara

Du ska nog inte städa så mycket Therese, det är nog det som du inte tål!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: