2011-03-21
 18:45:40

Ny vecka!

Har haft en superbra helg. I fredags var jag och hjärtat bara hemma. Åt god mat och kollade tv.
I lördags tog jag det lugnt på dagen och sen på kvällen blev det Tacomys hos mamma och pappa, även kusin Johan kom dit för att äta. Kul :) Jag fick agera chafför så Christian kunde ta ett par öl i Linneryd. Vi steg upp i vettig tid igår och på eftermiddagen åkte Christian till sin mormor, som fyller år imorgon, på kalas. Under tiden låg jag hemma i soffan och kollade film. På kvällen kom våra kära vänner Erica och Christian. De hade bjudit in sig själva och ville bjuda på mat. Mycket gott och trevligt! <3

Idag har jag haft en lugn dag, som vanligt. Kollat film och legat och läst. Ska strax in i duschen, måla naglarna och sen slappa framför tvn. Imorgon blir det att gå upp i hyfsad tid för vi ska åka till Kosta. Skönt att komma ut lite och åka någonstans där man inte är så ofta. Hoppas att jag hittar några tunikor, min garderob skulle nämligen behöva lite nytt.

Nehe, dags att duscha.
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: