2011-03-05
 15:18:09

Lördag

Middagen hos Carmen och Peter igår var riktigt god! Fick fläskfilé och klyftpotatis, jag lyckades nästan få i mig en normal portion, riktigt nöjd! Efter det blev det tv-tittande för de andra, jag varvade tv-tittandet med att sova.

Inatt har jag sovit ca 11 timmar, väldigt skönt faktiskt, men trots det så var jagf väldigt trött när jag vaknade. Men har varit lite piggare idag än vad jag var igår. Har bara fått några attacker då jag blivit yr och fått gå och lägga mig, men annars har jag varit uppe hela dagen. Vi var också ute och gick en runda förut i det fina vädret, blåste en del men annars var det superskönt ute!

Nu har vi precis färgat Christians hår och så håller vi på att göra oss iordning. Vid 5 tiden går bilen mot Linneryd. Ska hem och fira pappi som fyllde 44 år igår :) Min moster och morbror med familjer kommer också, mysigt :)

Önskar er alla en trevlig lördagkväll!


Carmen

hej! tyckte att det var jätteroligt att ni kom och åt i fredags. en skön och avslappnad kväll inga krussiduller alls , jag tänker på er och tycker att ni är så omtänksamma mot varandra.vad är det man säger...störst av allt är kärleken och den övervinner allt! det är visa ord och jag tror faktist att det är sant11 Älskar er! Kram Carmen


@ Heddez

söt blogg ;D



PUBLICERAT: 2011-03-06, 19:53:20 | URL: http://heddez.blogg.se/
amanda

fin blogg!



PUBLICERAT: 2011-03-06, 20:27:59 | URL: http://nattstad.se/amandabp

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: