2011-03-01
 18:05:10

Hundvakt

Har varit hundvakt idag åt världens finaste Kerstin. Har bara tagit det lugnt hela dagen, var ute och gick en runda och fortsatte sedan att ta de lugnt :)

Ringde in till Hematologen idag med eftersom de inte hört av sig. Provsvaret har kommit, men Jonas var inte i Växjö och jobbade idag och de ville inte boka in mig innan de pratat med honom.. Så nu får vi hålla tummarna att de ringer imorgon förmiddag.
Har också pratat med folktandvården. De frågade, när jag var där förra veckan, om jag ville ha frisktandvård. Kommer behöva betala ca 1200 om året och jag hade en vecka på mig att bestäma mig. Hade totalt glömt bort de så ringde ner idag och lovade att jag ska bestäma mig till imorgon. Kan vara värt de eftersom jag ofta har hål och tänderna blir ju troligtvis sämre av medicinerna sen också. Inga roliga pengar, men det är ju inte så roligt om man behöver betala mer sen när man väl måste ner dit...

Nu ikväll blir det lite plugg och handling och sen sova tiiidigt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: